Saturday, July 11, 2009

BERITA TERGEMPAR..

Semalam memang seronok pergi shopping dengan membe2. Sempatlah kitorang pergi shopping dekat Times Square, Low Yat (diorang sebok nak beli hard disc nak simpan cerita+lagu Korea and Jepun tapi aku tak layan benda2 ni semua), dan last station, Sungei Wang. Keluar pukul 10 pg and balik pukul 11 mlm. Memang letih lah. Tapi seronok. dapatlah tengok macam2 perangai budak-budak zaman sekarang ni. Yang paling aku dan membe2 teruja+ seram dan segala macam rasa apabila melihat budak-budak ala2 punk+ emo (act, aku tak berapa pasti ape fahaman dorang ni) yang bergaya dengan pakaian hitam. tindik sana-sini jangan cakaplah. pastu pakai contact lense colour merah (aku tak tau colour sebenar, kawan aku yg cakap sebab aku takut nak tengok). Tapi satu yg aku puji diorang ni tak kacau orang lain, and sudi bagi kitorang lalu dengan membukakan pintu untuk kitorang. Tapi masa tu hanya Allah je yang tau macam mana perassaan aku. Bercampur-baur. Bulu roma meremang dan jantung aku berhenti berdegup buat beberapa saat kerana perasaan gerun lalu sebelah diorang (as aku orang yang last masuk ikut pintu tu). Mestilah aku yang paling cuak. Huhu..

Pagi ni, dalam pukul 8.30, aku dapat mesej dari kakak aku. dia cakap embah aku sakit tenat. Kena hantar hospital JB. Aku dah rasa tak sedap hati. Lepas tu abah call cakap embah sakit masuk hospital. Aku tak dapat cakap dengan mak. Aku tau mak mesti tengah sedih+ risau. Aku nak balik tapi tak taulah. Jauh. Esok ada class pulak tu. Aku cuma tunggu berita jer.Harap-harap embah tak ape2. Harap2 umurnya masih dipanjangkan Allah. Insya Allah. Walaupun embah dah lama sakit, tapi kami belum sedia untuk kehilangan embah.

No comments: