Saturday, July 18, 2009

SHOUT AWARDS!!

Semalam aku dan membe2 pergi meluangkan masa ke Bulit Jalil tengok shout award. Kebetulan dapat tiket free. Apalagi pergi jelah. Seronok memang seronok sebab ni pun first time aku tengok event life macam ni. Dapat lah tengok artis2 dan ragam2 dorang ni, biasalah dengan pakaian yang seksi ala2 tak cukup kain tu. tak kisahlah lantak lah situ. Tapi yang memang best tengok performance especially dari indie2 band ni. Hidup indie!!huhu..Antara yang aku salute performance dorang macam Pop Shuvit, One Buck Short, Bunkface, Pesawat, Joe Flizzow,Caprice (cute gile), Jin Hackman, dan yang paling best pada aku performance Estranged. Memang mantap.. Cayalah!!Yang lain2 pun sangat best. Semuanya hebat..Tapi ada satu performance, aku tak ingat sangat nama dorang ni. Dorang terdiri daripada 3 anak muda yang suara dorang memang power gile..Sangat best..Syabas!!Kebanyakan artis2 yang menang malam tu memang dah dijangka. Tapi aku sedih sebab pelakon kesayangan aku, Zahiril adzim tak menang(Hot Guy award dan Best Chemistry dengan Liyana Jasmay). Tapi yang lagi aku sedih sebab tak dapat ambil gambar dengan dia. aku dapat tengok dari atas je dia tengah ambik gambar dengan peminat dia..huhu..Tapi membe aku dapat amek gamba belakang jer. Jadilah. Ada dari takda. Tapi performance yang paling havoc dari Sean Kingston. Walaupun bodyguard dia dok terpacak atas stage tu tapi dia memang best..ni aku nak share sikit gambar2 yang dapat diambil semalam.

No comments: