Friday, June 26, 2009

SI ROBOT TRANSFORMERS..

Frankly speaking, pada aku takda r best mane pon cte nie macam yang digembar-gemburkan media dan kakak aku sendiri. Boleh tahan je lah. Aku takdelah minat sangat cite camni sebenarnya. Saje teman membe yang nak tengok. Kalau aku baek tengok cite laen. Aku takdelah teruja sangat pasal robot-robot nie macam kakak aku tu. Dier kata aku jakun+perak+ntah pape ntah+ade gak org mcm kau ni ek!! Eh, sukati aku lah. Dah tak minat nak wat camna. Mane leh paksa-paksa. Aku takkan membazir duet semata-mata nak beli baju transformers yang berharga RM10+top up minyak RM30 kat Petronas. Beli robot kat KFC ker dan ape-ape lagi lah.Huhu...Baek aku beli makanan ker, kenyang perot. Tapi aku takdelah nak kutuk citer nie..Syabas lah kepada semua yang berjaya hasilkan citer nie..Itu terpulang pada individu. Setiap orang kan ade citarasa masing-masing. Tapi yang aku tak puas ati, nape lah sampai 2jam setengah. Kat wayang tu dah macam iceberg. Sejuk gile!! sampai nak terkucil aku..Selamat leh tahan. aku ngan Farah (member aku) dok usha jam bile nak abes. Akhirnya abes gak. Dan destinasi pertama yang aku cari ialah toilet. Hehe..kang kene batu karang susah lak kang..

No comments: