Thursday, June 25, 2009

WOI..BERAMBUSLAH CINTA!!!

woi, aku cakap berambuslah kau,
aku tak perlukan kau,
walaupun sebenarnya sebaliknya,
tapi aku tak mampu,
aku tak daya,
kalau kau boleh aku bunuh,
dah lama aku lenyapkan kau,
aku cuma boleh rasa,
hati yang rasakan cinta,
aku benci!!!
kenapa kau perlu ada??
taukah kau betapa seksanya aku??
dia??
mereka??
yang merana kerana kau??
cinta dari manusia,
tak sesuci cinta Pencipta,
aku tak cantik,
aku tak seksi,
aku tak menawan,
tapi cintaku suci,
tapi siapa yang tau??
siapa yang ambil peduli??
orang yang aku cinta??
jangan perasan!!
bantulah aku,
pergilah kau cinta,
jauhkan dia dari aku,
matikanlah hasratku terhadapnya,
kerna aku sedar aku tak mampu,
aku bukan sesapa kepadanya,
pergilah kau cinta,
aku hanya harapkan cinta dariNya..

5 comments:

Farah Abdullah said...

ko buat sendiri ke ijat oi?? huhu

radin izzati said...

haha..
terabur jek ayt aku..
bru nak blaja puitis2 ar..
tp ade makna tesendiri..

radin izzati said...
This comment has been removed by the author.
Farah Abdullah said...

ala.. biasa la.. aku pun kdg2 mengarot bnde2 cmni. best ape! haha

radin izzati said...

mmglah best..
tapi ade makna tersirat..
aku bkn wat suka2..
aku ader terngumpat ko dalam entri yg atas.
jgn mare yer kwn..